טיפים וטריקים לניקוי נעליים

February 16 2023doritr

נעליים מהוות גורם משמעותי ביותר בהופעה של כל אדם. חשוב מאוד שתדעו כי גם אם ההופעה שלכם מוקפדת ומושלמת, הרי שאם הנעליים שלכם שחוקות או מלוכלכות, הרי שהדבר יפגע ביותר בלוק הכולל שלכם. חשוב מאוד שתדאגו שכל הנעליים שלכם ייראו חדשות עד כמה שניתן או שלכל הפחות יהיו נקיות וייראו טוב. אם בחרתם חנות נעליים לגברים איכותית ביותר ורכשתם ממנה נעליים איכותיות, זה הזמן שלכם ללמוד כיצד תנקו את הנעליים שלכם בצורה הטובה ביותר על מנת שייראו טוב ויישמרו לאורך זמן.

ניקוי נעלי בד לבנות

אם יש לכם נעליים לבנות מבד, הרי שהליכה קצרה בנעליים הלבנות כבר יהפוך אותם לאפרפרות. ישנה טכניקת ניקוי פשוטה לנעלי בד לבנות והיא: לערבב יחד כמויות שוות של חומץ לבן וסודה לשתייה בתוספת של מעט מים ושפשפו את התמיסה בבד. הניחו לו להתייבש, הברישו שאריות ושטפו את הנעליים במים נקיים.

ניקוי נעלי זמש עם מים מיסלריים

לאנשים שמתאפרים יתכן שכבר יש מים מיסרליים בהישג יד. מדובר על חומר ניקוי עדין אשר משמש מסיר איפור והוא והוא גם יכול להסיר כתמים מזמש. יש להרטיב מקל ניקוי אוזניים במי הפנים וטבלו בכתמים על נעלי הזמש או דמוי הזמש שלכם. אם הכתמים לא התיישבו עדיין על הבד הם צריכים להתבהר או להיעלם לגמרי.

ניקוי נעלי עור וחידוש נעליים משופשפות

אם יש לכם נעליים אלגנטיות לגברים שעשויות מעור, הם בוודאי בעלות גימור מבריק ומרשים. אותה התכונה אחראית על שפשופים ושריטות בולטים מאוד. וזלין מהווה פתרון יעיל. יש לטבול בד רך בווזלין, שפשו כל פגם בנעליים ותעברו על האזור המטופל עם מטלית נקייה.

חשוב שתדעו כי מחק העיפרון הצנוע יכול לעשות הרבה יותר מלמחוק. מחק יכול למחוק סימנים על הנעליים במיוחד אם מדובר על סוליית גומי. מחקים לא מסירים באורח פלא את כל השפשופים אבל מכיוון שהשיטה המדוברת לא פוגעת בנעליים שלכם בהחלט שווה לנסות אותה.

טיפול בנעליים משופשפות

שמרו פצירה בהישג יד בכדי לטפל בשפשופים על נעלי זמש. פצירה פשוטה שימושית במיוחד לשיוף כתמי בוץ יבש ולכלוך אחר אשר יכול להידבק לנעלי זמש. מסיר לק יכול לגרום נזק לסוגים מסוימים של בדים לנעליים אבל הוא יכול לשמש לניקוי סוליות פנימיות מלוכלכות וגם חלקים גמישים אחרים בנעליים האהובות עליכם. מדובר על טכניקה יעילה להסרת פגמים שמחק עיפרון לא יכול לטפל בהם. צריך להשרות כדור צמר גפן במסיר לק ולהחליק אותו על פני כתמים ושריטות עקשניות.

העלמת ריחות לא נעימים מהנעליים

סודה לשתייה מהווה חומר רב עוצמה אשר יכול לסייע לכם להיפטר מריחות לא נעימים בנעליים. אפשרות אחת היא לפזר סודה לשתייה בצורה ישירה לתוך הנעליים או להכין שקיקי בד מלאים בסודה לשתייה, להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי אם תרצו. לאחר מכן הכניסו את השקיקים לתוך הנעליים ללילה והוציא אותם בבוקר. בשימוש חוזר יש להחליף את הסודה לשתייה.

 

Share: